2010. július 29., csütörtök

Vintage Ad Cards vagyis Nosztalgia Reklám Képeslapok

Ez a fő kedvencem a képeslapok között.

Nem összekeverni őket a retro lapokkal!

A retro inkább '70-es '80-as '90-es évek újranyomásai, míg a nosztalgia inkább az 1900-as évek elejétől a XX. század közepéig tartó időszakot foglalja magába. Nekem pedig ez a kedvencem :)

Néhány példa azok közül amik tetszenek. (Akár poszter akár képeslap)

Mind a külföldi mind a magyar lapokat szeretem, de sajnos itthon nem nagyon nyomják ki őket újra és jobbára csak múzeumokban ill. gyűjteményekben pihennek. Kevés kivétel akad.

Van egy wales-i lány, akivel már több, mint egy éve minden héten küldünk egymásnka képeslpaot. Ő is nagyon szereti a nosztalgia lapokat így ha tehetem fel is kitatom neki az itthoniakat. Csakhogy nagyon nehéz. :(

Az Unicum képeslapokat mik kaphatók már mind elküldtem neki, vásároltam már a Vaterán és a Teszveszen is, antikváriumokban is vadásztam már, és a Nemzeti Múzeum boltjában is garázdálkodtam már a Deák téri képeslapos boltot már ne is említsem.

De nagyon nehéz és egyre nehezebb. Most még tervezem hogy elmegyek a nosztalgia plakát boltba és szétnézek ott is.











Az utóbbi nagy megelepetés volt. Én a Colgate-et a fogkrémmel kötöm össze. De régen borotva szappant is árusítottak :))

Nincsenek megjegyzések: