2010. február 13., szombat

Nyerhetsz egy könyvet!

Nem, nem én általam, én csak közvetítek.

Többynire amerikai olvasóblogokon vannak olyan úgynevezett "Giveawayek" és "Contestek" ahol könyvet lehet nyerni. Vagy maga blogoló ajánlja fel egyik-másik újonnan megjelent elolvasott könyvét a közönségnek, vagy egy kiadó kérésének tesznek eleget és közvetítenek.

Itthon is van néha rá példa. Legutóbb például Natasha blogján lehetett megnyerni Regőczi Lalus - Az égig érő erdő című könyvét. Magam is a szerencsés nyertesek között voltam. :))

De egy külföldi játékon is nyertem már könyvet, úgyhogy gondoltam kicsit segítek azoknak akik szívesen résztvennének ilyeneken.

A mai első ajánlatom ez (angolul tudóknak előny):

A lány Ausztráliában blogol és úgy határozott hogy tart egy amolyan "Blogkövetők Játékát".
A lényege az, hogy nyilvánosan követned kell a blogját majd rá kell kattintani a "Fill out the form" feliratra és értelemszerűen válaszolni a kérdéseire. Extra pontokat is ad, hogyha terjeszted az igét a játékáról (ezt teszem most én)

A játék befejezése: 2010 március 19.

KATT AZ ALÁBBI KÉPRE!


Sok sikert!

Nincsenek megjegyzések: