2010. július 23., péntek

Passz a labda


Abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy két díjat is kaptam egyszerre, 

Az elsőt rögtön két embernek is szeretném megköszönni: f-Andinak és zakkantnak.

Szabály:
Meg kell nevezni 10 könyvet, amit a legjobban szeretek, és tovább adni 5 bloggernek a lehetőséget.

1. Yann Martel - Pi élete
2. Raana Raas - Csodaidők sorozat
3. Anonyma - Egy nő Berlinben
4. Todd Strasser - A Hullám
5. Jodi Picoult - A nővérem húga
6. Brent Weeks - The Way of Shadows (azt hiszem Árnyak útján címmel jelenik meg, talán ősszel)
7. Suzanne Collins - Éhezők viadala
8. James Frey - Millió apró darabban
9. Lian Hearn - A fülemülepadló 
10. Shannon Hale - A suttogó

Az 5 ember, akinek továbbadom: Annamarie, timuja, Bernadette, joeymano, manus



A másik díjat pedig megint csak köszönöm zakkantnak. 



Szabályok is vannak ám:

1. Meg kell köszönni. 
2. A logót ki kell tenni a blogomra. 
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek. (manus, Annamarie, timuja, Bernadette, joeymano, Sayitame, xoxo ivett )
5. Be kell linkelnem őket. 
6. Megjegyzést kell hagyni náluk. 
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

1. A többséggel ellentétben én nem szeretem a nyarat (vagy leégek vagy szúnyogok csípnek halálra vagy izzadok mint egy ló és van hogy a három egyszerre) 
2. a végletek embere vagyok: egyszer iszonyatosan pörgök és minden azonnal meg akarok csinálni, a másikban meg inkáb halogatom a dolgokat. 
3. mindig változik az ízlésem, amit tavaly még szerettem idén lehet hogy már nem tetszik (ez könyvekre és élettársra nem igaz :)
4. Véradó vagyok
5. Szeretek sátrazni bár egyre öregebbnek érzem magam hozzá :)
6. Gyűjtöm az itthoni és külföldi képeslapokat
7. A szobanövények nem élik túl a gondoskodásomat

8 megjegyzés:

zakkant írta...

Gratulálok a díjakhoz :) Olyan jó mindig megtudni egy két extra infót a blogosokról :) Anyukám is véradó, úgyhogy le a kalappal előttetek. Képeslapok miatt postcrossingolsz is? Szép napot!

Borostyán írta...

Igen a Postcrossing a menő nálam is :)
Csak most pénzhiány miatt kissé szüneteltetem éppen :)

Andi írta...

Csak összejött! Ügyes vagy!
:-))

Joeymano írta...

Köszönöm szépen! :)

Bernadette írta...

Köszönöm a lehetőséget és Neked is gratu :)

Csenga írta...

Könyvmoly nővéreim:Ez milyen aranyos:-)

Külön öröm,hogy a könyv amit ugyan "kértél" a kedvenceid között van,örülök,hogy pont ezzel leptelek meg:-) (Egy nő Berlinben)

Borostyán írta...

Tényleg jó választás volt az a könyv Csenga :) Örülök, hogy azt kaptam tőled :)

Csenga írta...

Nagyon tudunk:-) Te jól kiválasztottad,én meg jól megvettem :D:D