2010. augusztus 11., szerda

Nagyon jó könyvelőzetes

Manapság már a könyveknek is "kell" egy előzetes, hogy felcsigázzák az lvasók fantáziáját.

Nem tudom eldönteni, hogy ez jó-e avagy rossz, merthát ez olyan mintha az olvasónak nem lenne képzelőereje.

De értem én a másik oldalát is, hiszen sok a versenytárs, gyorsan döntenek a vásárlók és már nem költenek annyit könyvekre. Kell a figyelemfelkeltés.

Vannak alibi előzetesek, amikor bevágják  aborítót, beszúrnak pár hangzatos mondatot és jelzőt, majd egy hang bemondja a címet. Ezeket nem szeretem, akkor már el se készült volna.

De vannak olyanok is, amelyek szinvonalasak és tényleg megragadják a fantázit, vagy megfognak egy olyan hangulattal, ami tetszik és feltételezem, hogy a könyvtől is ezt fogom kapni....

Szerintem ez az előzetes nagyon jó lett. Az egyik kedvencem:



Még nem olvastam, de ezek után érdekel.


Nincsenek megjegyzések: