2009. május 9., szombat

Ágyő menyasszonyi ruha! Viszlát a képeken!

Mindig is tudtam, hogy az amcsik néha már unalmukban találnak korszakalkotó művészkedést.

A hazánkba is be-beszivárgó modern esküvői "szertartások" és kellékek nagy része is tőlük származik.

Azt már eddig is láttam az interneten, hogy esküvői fotózást szinte tökéjre emelték (Hja ott több embernek van rá pénze, hogy a fotós a reggeli készülődéstől kezdve az esti nászút startrakész állapotáig ott lihegjen mindenki sarkában művészi emlékeket készítve).

De ez az új irányzat még engem is megdöbbentett....

TRASH THE DRESS!

Magyarán Zúzd le a ruhát!

Hogy milyen ruhát? Hát az esküvőit természetesen!

Az Amerikai Egyesült Államokban nincs kölcsönzősdi (vagy elvétve) a menyasszony egy életre megtartja a ruhát. Amit aztán vagy a molyok rágnak szét, vagy jobbik esetben 20-30 év múlva retró korszakot élünk újra és megint divatbajön az általuk választott ruha akkor pedig a leányzó is viselheti majd.

Na de most!

Örök emléket is "gyárthatunk" belőle, na meg fel is lehet vágni az ismerősök előtt! Ugyanúgy hűlt helye marad a ruhának mint nálunk, csak ők kalandosabban válnak meg a rucitól mint mi.

A képek magukért beszélnek!

Ui: Ha valakinek felkeltettem érdeklődését e művészet iránt, magyar fotós is készít már ilyen jellegű képeket: http://minafoto.hu/ratkai-timi-tresh-the-dress







4 megjegyzés:

pável írta...

teccik :)

Borostyán írta...

Igen, meg van a maga bája! :P

Csenga írta...

Borostyán tudtomon kivül én csatlakoztam a mozgalomhoz:) Ugyanis mielőtt kidobtam volna a ruhám meg szaggadtam itt -ott-na nem mérgemben hanem emlékbe tettem el a ruhából egy-két darabot:):)
Ja és jövök ám rendszeresen:)

Melinda írta...

Nem sajnálják azt a gyönyörű menyasszonyi ruhát összepiszkítani?!:) Az elképzelés egészen jó!:) Tetszik!:)