2009. május 6., szerda

Finnországból: INGE LÖÖK

Inge Löök (fent) finn képzőművész, akinek egy hihetetlenül kedves és bűbájos képeslapsorozata jelent meg Finnországban. Véletlenül akadtam rájuk a Postcrossing segítségével. Nem lepődtem meg rajta, hogy nagy népszerűségnek örvend azok körében akik már felfedezték maguknak.

"Idős hölgyek" (Old Ladies) - ahogy a köznyelv elnevezte őket - képeslap sorozat három tulajdonomat képező darabja :P

















Hát nem aranyosak?
Annyira bírom őket! :P
Az első két példányt csere útján szereztem. Egy finn lánnyal írásban megegyeztünk hogy havonta küldünk egymásnak egy-egy képeslapot. Ő fekete fehér Budapest képeslapokat szeretne, én meg Inge Löök lapokat! :D :D

A harmadik darabot "hivatalosan" kaptam a postcrossing "postán" keresztül. Az adatlapomon feltűntettem, hogy szeretnék ilyen lapokat kapni, és valaki meghallgatta a kérésemet. Köszönöm neki!

Ízelítőül a sorozat többi darabjából:









2 megjegyzés:

stippistop írta...

jujj, én is most kezdek majd bele a postcrossingolásba (ezennel új igét is alkottam :o), csak megvárom a júniusi fizum, mert most még egy képeslapnyi pénzem sincs. de most jó tippet adtál, milyen lapot kérjek majd első körben... :o)
egyébként örülök a blogodnak!

Borostyán írta...

Szia Stippistop! :D
Örülök, és köszönöm hogy benéztél!
A postcrossingolás nagyon klasz dolog! Majd meglátod! :P