2010. augusztus 23., hétfő

Könyvtári fogjaim

8 könyvet lehet kölcsönözni a könyvtárból, amit én rendszeresen maximum kihasználok. Elég sokszor előfordul azonban hogy valamelyiket olvasatlanul viszem vissza, mert közben másra fájdult meg a fogam, nem volt rá idm (még a kétszeri újbóli meghosszabbítás ellenére sem) vagy nem volt olyan hangulatom, hogy belekezdjek.

Most éppen ők vannak nálam:
















































































A szív alakú dobozt, azért vettem ki mert Stephen King fia írta és kíváncsi vagyok, mennyire hasonlít a stílusa az apjáéhoz. Eli Wiesel könyve csak úgy bóklászás közben tetszett meg.
A Muszasi könyveken már régóta gondolkodtam, ráaádsul a japán Elfújta a szélnek emlegetik. Az Árvíz indiában XX századi klasszikusnak számít, azért kellett :) Az Elantrist rengetegen dicsérték, de főleg Lobo miatt keltette fel a figyelmem, a Molyon is sokan emlegették. Az Avalont Nima lelkesedése miatt vettem, ki mert neki nagyon tetszett, bár meg kell vallanom amikor élőben megláttam mind az 1076 oldalát padlót fogtam. A London útikönyvet sajnos nem magamnak kölcsönöztem hanem ismerősnek, aki pár szép napot fog eltölteni az Egyesült Királyság fővárosában.


Drukkoljatok, hogy mind elolvassam!

Nincsenek megjegyzések: