2010. november 3., szerda

Eljött az idő végre!

A mai nap végre elérkezett a pillanat!
Megrendeltem a Kindle 3-at!!!!

Az Amazon ígéretéhez híven egy héten belül megkapom! Már nagyon várom! :) :) :)

És mindezt köszönöm Lobonak, mert a blogján lévő érdekes eszmefejtegetés az e-book olvasókról hozta meg a kedvem és azóta is csak arra gondoltam, de jó lenne ha!

Hosszasan nézelődtem a kínálatok között és végül a sokak által dicsért és nem utolsó sorban igen kedvező áron értékesített Kindle 3 mellett döntöttem. :)

Érkezés után bővebben értekezek majd róla.

5 megjegyzés:

Lobo írta...

Nahát, örülök és kíváncsi vagyok a véleményedre. Melyiket rendelted? A sima wifist?

Borostyán írta...

Igen, a wi-fist, hosszas gondolkodás után úgy döntöttem nem kell a 3G. Azt viszont sajnálom hogy tokot nem tudtam hozzá rendelni mert az még + 30 USD-ral megnövelte a szállítási költséget. :( Majd itthon keresek valamit... :S Ha van ötleted szívesen fogadom. :)

zakkant írta...

Olyan szépséges, remélem hogy egyszer élőben is megnézhetek egy ilyet :)

Borostyán írta...

Ha nagyon szeretnél látni egyet megmutathatom majd :)

Lobo írta...

Borostyán, megírtam a saját tapasztalataimat:
http://olvasonaplo.freeblog.hu/archives/2010/11/06/Kindle_3/